diumenge, 20 de desembre del 2009

Curs Oratoria Platja d'Aro


El dissabte 19 de desembre vam realitzar un curs d'Oratòria a Platja d'Aro impartit pel doctor Xavier Soler, gràcies a la invitació de Loli Guirado, presidenta de CDC de Platja d'Aro i de Joaquim Colominas, organitzador de formació de CiU. Va ser un grup molt participatiu, l'ambient va ser fantàstic, distes, amigable, integrat per militants de CDC del Baix Empordà, destacant la presència de Josep Ribas, cap de CDC de Palamós. Jo vaig assistir acompanyat de la meva dona i la meva germana.

El curs va tenir un marcat caràcter pràctic, va servir per plantejar com parlar en públic en funció dels assistents, el tipus de llenguatge i les característiques del lloc on parlem. Jo destaco les indicacions de Xavier Soler en el sentit de que em de parlar clar, alt, vocalitzar, poc a poc i ser concisos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada