dimarts, 8 de març del 2011

39 + 1

En els moments difícils és quan més es manifesta la naturalesa humana. No és senzill fer costat als qui han sofert un cop dur. La meva dona i jo hem perdut el nostre fill en el moment del part, a les 39 setmanes i un dia de gestació. Vull manifestar el meu agraïment, admiració i respecte per tot l'equip de la Maternitat del Clinic, per la seva professionalitat, humanitat, entrega i coratge que han aconseguit salvar la meva dona, i ens permetrà en un futur pensar en un altre embaràs. Son molts els qui ens han ajudat, destacar al doctor Francesc Figueras, les doctores Montserrat Palacio i Olga Güell, així com tot el servei de la UCI, Urgències i de la segona planta, afegint metges i infermers de preclampsia, ginecologia, medicina interna, nefrologia i hemostàsia. En un moment tant dur, tinc el convenciment d'haver estat en les millors mans.

En la situació de crisi actual es parla de retallades en sous i mitjans, sols fer arribar a qui correspongui el missatge de que tots ens podem trobar en una situació com la que he viscut, i per tant es feina de tots garantir els recursos necessaris de les Unitats que fan de l'excel•lència la seva manera de treballar quotidiana, i de recompensar l'esforç i la qualitat humana de persones tant exemplars com les que treballen a la Maternitat del Clinic de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada